søndag 12. desember 2010

Kvalitetstid



Her har det vært en forholdsvis rolig, men veldig fin helg. Vi har for det meste vært hjemme og kost oss, men idag tok lillemor og jeg oss en tur til nabobyen, for å treffe min gode venninne Mona, og hennes nydelige lille jente. Det ble som alltid ei særdeles koselig stund, og jammen vanket det en litt forsinket bursdagsgave på meg også. Glede! :)
Bildet over er forøvrig tatt av Mona, som nettopp har fått sin egen blogg, og den finner du her
Nå skal jeg ta en liten bloggerunde, samtidig som jeg må få med meg håndballkampen. Ønsker alle en flott kveld, og tvi tvi for Norge!

1 kommentar:

  1. Takk for i dag, søteste! Jeg kan skrive under på at det var veldig koselig!! Alltid en glede å gi til til venner med god smak ;D
    Ps: legger inn et stemningsbilde selv i minneboken min... ;) <3 U

    SvarSlett