fredag 25. mars 2011

Fredagsstemning




Etter en herlig start på dagen med cafèbesøk med to fantastiske venninner, er det bare sola som mangler for å gjøre helgefølelsen helt perfekt! Litt innslag av deilig gult i heimen, gjør dog absolutt sitt til at dagen nytes i store monn likevel!
Idag er lillemor hele ti måneder, og jeg skal jammen begynne å jobbe igjen om drøye to uker! Føler at dagene bare flyr, og stresser litt med å få forberedt meg nok, men gleder meg først og fremst. Det skal rett og slett bli godt med litt mer voksentid...
Har ellers hele to bursdagsfeiringer på tapeten imorgen; lillegutt er invitert til en kompis og jeg skal feire en god venninne på kvelden. Vi gleder oss med andre ord veldig til en sosial og festlig helg! Det samme ønskes til alle dere andre også! =)

2 kommentarer:

  1. Fine blomster! Deilig med litt solskinn inne når sola har gjemt seg litt mer bort ute i dag. Har du bursdag i helgen eller er selve dagen allerede overstått? Uansett, GRATULERER med dagen! Kos dere masse med feiring av både liten og stor!

    SvarSlett
  2. Måtte inn og redigere innlegget mitt, for jeg så at det var lett å misforstå. Ingen av oss i huset som fyller år nei. Vi skal bare komme til ferdig dekket bord, og det er jo i grunnen ganske så deilig! =)

    SvarSlett