fredag 10. juni 2011

Et morsomt eksperiment









Jeg har i det siste vært litt fasinert av deco tape, og måtte til slutt bare bestille et par stykker. Hadde en vegg i stua som plutselig var blitt så naken, og tenkte dermed at jeg kunne eksperimentere litt. Kortene er fra Noa Noa, og dukket beleilig opp i ei skuff. Synes resultatet ble ganske så morsomt egentlig!
Ellers er det deilig fredagsfølelse i huset, og imorgen skal vi på overnattingsbesøk til en god venninne og hennes lille prinsesse. Jeg tar med litt rosa bobler, og håper og tror at det blir noe himmelsk på fatet, som alltid! ;)
Ei strålende helg ønskes til deg og dine!

2 kommentarer:

  1. Kule kort og tape. Jeg har lik den grønne bare lilla! Kjekt med slike eksperiment. Fort gjort, og fort gjort å ta ned igjen dersom man ikke liker det. Mine kort har blitt oppe enn så lenge :)

    SvarSlett
  2. hei carina
    å så skjønne kort & kul tape..
    det ble jo så fint på veggen din!
    kos deg i kveld med rosa bobler
    & venninner..
    og ha den fineste pinsehelg!
    moaklem

    SvarSlett