torsdag 8. september 2011

Middagsgjester



Denne uka har vi jammen hatt middagsgjester tre dager på rad! Stor stas for oss som liker å sitte mange rundt bordet! Jeg lagde bl.a minestronesupppe, for det er jo så godt på denne årstida. Idag ble det dog servert rester! ;)
Det har vært en fantastisk høstdag, og det måtte utnyttes med en aldri så liten løpetur i skogen på formiddagen. Der var det utrolig frisk luft etter alt regnet, og med god musikk på øret, ble det en riktig så fin start på dagen. Fine høsten!
Herlig dessuten med alle de koselige meldingene på det forrige innlegget mitt! Stor stas også med nye følgere! Velkommen! :)

2 kommentarer:

  1. Nam, det så godt ut!

    Så flink du er som tar deg løpeturer i skogen på morningen. Jeg kryper heller opp i sofaen med en caffe mocca når jeg har sjansen jeg. Ikke like sporty det gitt... :)

    SvarSlett
  2. Suppe er tingen på denne årtiden!
    Å selv har jeg ikke løpet, men trødd meg en tur på 1,5 time med en venninne! Kjevemusklene fikk seg om ikke annet trimmet seg ;o)

    Klem Anna

    SvarSlett