fredag 2. desember 2011

Julekalenderen









Jeg kom sånn ganske godt i mål når det gjelder årets julekalender, og sier meg fornøyd med det! Jeg har enda noen små pakker liggende, men de får komme opp i løpet av kvelden! Et par ble også for tunge gitt, men tipper det neppe vil plage mine to små! ;)
Har ellers hatt en surrealistisk opplevelse i disse dager, da de fine bildene som Ingrid fra Fjeldborg har tatt hjemme hos meg, står på trykk i en lokal gratisavis her! Hun har også skrevet en kjempefin tekst, og bortsett fra et litt vel stort bilde av undertegnede, så ble det riktig så flott gitt! ;)
Ønsker alle en strålende helg!

1 kommentar:

  1. Så morro å være på trykk da, grattis med det:) Så jo de nydelige bildene som Fjeldborg har tatt, men det er jo enkelt når man har så nydelig hjem som du har:)

    Jeg pryder forsiden i Adressas Hjem i dag, huff så flaut! Men jeg overlever vel:)

    God helg og kos deg!
    Klem E

    SvarSlett