søndag 12. februar 2012

En ubeskrivelig flott helg









Fredag ble min gode venninne og kommende brud, kidnappet og flydd i helikopter til Hemsedal! Som forlover var jeg så heldig å få være med på denne helikopterturen, og ikke minst var jeg så heldig å få lov til å være sammen med alle de fantastiske venninnene hennes!
Vi var nærmere 30(!) damer på en koselig hytte, og det er lenge siden jeg har ledd så mye! God mat og drikke ble det også en del av, og det er ikke til å legge skjul på at jeg er litt sliten idag! ;)
Ønsker alle en fin, ny uke!

3 kommentarer:

  1. HHøres ut som en fantastisk fin måte å tilbringe helgen på!
    Her har vi kost oss med halstabeletter og nyseanfall!

    -og så kul klokke! Du har nok en fin venninnegjeng!;)

    Ha en god søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Helikoptertur var LITT av en overraskelse! Koselig å gjøre litt stas på en vordende brud.

    SvarSlett
  3. å! for en herlig-herlig helg du
    har hatt :))))
    god ny ukestart, fine du!
    moaklem

    SvarSlett