torsdag 4. oktober 2012

Endelig



Jeg trenger vel knapt å si at jeg er strålende fornøyd med den nye plakaten min fra Therese Sennerholt, som nå endelig er i glass og ramme, og som får meg til å smile hver gang jeg ser på den! :)
Med friske blomster i hus, begynner helgefølelsen å komme sigende. Det eneste skjæret i sjøen, er IKEA-møblene jeg holder på å montere... Har litt dårlig med verktøy gitt, så nå blir tålmodigheten testet ut ja! Her trengs en veldig god kopp kaffe vet jeg... ;)
Finfin torsdag til deg!

7 kommentarer:

  1. Nyyyydelige gladioler:)
    Vakreste blomsten som finnes!!
    Skjønner virkelig at du er fornøyd med plakaten:)
    Fortsatt finfin dag til deg!!

    SvarSlett
  2. Fabelaktig plakat!! Me like a lot!! ;D
    Har to store rammer her som venter på kunsten hennes. Favoritt!
    Men når det er sagt- det tar tid ja. Som det meste annet. Må ikke forhaste seg her vettu :)) Snart helg - O som det gledes(!) xxx LOVE!

    SvarSlett
  3. Flott print og nydelige blomster:)
    Det er godt med helg:))

    Kos deg med IKEA-mekking, hihi ♥

    SvarSlett
  4. Denne like jeg selv, fin print!
    ... og utrolige vakre blomster:-)

    Lykke til med møblene, du får sikkert dreisen på det!!

    God helg!
    Klem:-)

    SvarSlett
  5. Jeg klarte å få vannblemme da jeg skrudde sammen spisebordet i går, så du har all medfølelse :)

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvarSlett
  6. Så fiiint!;) Det falt i smak hos samboeren, men jeg har nok ikke fortalt hva jeg betalte for det, hihi:) Trenger jo ikke vite alt heller?
    Håper du har ei fin helg! Jeg tar det rolig, ikke helt i form... Men satser på å bli frisk snart!:)
    Du må si i fra hvis du skal til Oslo så kan vi ta en kaffe om du har tid!
    Klemmer fra Ann Merete:)

    SvarSlett
  7. Så fin plakat og herlige gladioler! Du må bare ta ramme og alt med deg når du er ute og jakter etter kjekkaser!:-))Hyggelig å se deg på jobb. Håper du har en strålende helg! Her er det tretten dager fri...:-)Kramiz PS. Hvor var det jeg kunne få kjøpt de skærebrettene? Er det kanskje et sted her i byen også, tror du?

    SvarSlett