søndag 11. november 2012

Høy kosefaktor





Til tross for grått og trist vær i helga, så har vi kost oss masse i godt selskap! Lørdag gikk vi fra bord til bord, og fikk servert både middag og dessert! Jeg må innrømme at jeg synes det er spesielt deilig å slippe å finne på en genial middag, som vi skal like alle tre... ;)
Blir jo litt julestemning av å ha tente lys stort sett hele dagen også, og når man har fått blad i postkassa med deilig julestoff, clementiner og julemarsipan, ja da er det vel like før julemusikken settes på!! :)
Håper du også har hatt ei flott helg! Ønsker deg en strålende ukestart!


4 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt helg! Deilig å slippe å lage middag;-) Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Perfekt helg, rett og slett:))
    Det er herlig det!!
    Her har det og vært deilige klementiner og juleblad, jippi ♥

    SvarSlett
  3. Herrlig! Så godt å kose seg! :) Jeg har også kost meg, gjort utrolig lite i helga faktisk, annet enn å lage middag. Jeg ble også litt i ekstase av Skyfall, sant den var veldig bra!? I morgen skal Even og jeg på kino igjen, da er det turnedokumentaren til Coldplay på programmet. Ja, litt nerd, da.. ;)
    Håper du har en fin mandag og får ei bra uke!

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Ja! Slike helger er nydelige...! Vi er fem, så det å få servert, er bare helt skjøøøønt:))

    Håper du får en nydelig uke:)
    God klem!

    SvarSlett