torsdag 6. desember 2012

Årets julekalender





Den fine julekalenderen vår er det min kjære lillesøster som står bak, og jeg synes det er like stor stas å ta den fram hvert år! Det er ikke alltid like stor stas å finne og pakke inn alle de små gavene dog, men gleden fra øynene til barna er definitivt verdt det! :)
Svibler må jeg også stadig ha i hus, og nå er det jammen snart tomt for pepperkaker, så da er det vel bare å hive seg rundt. Blir helt krise i heimen uten vet jeg, spesielt for undertegnede! ;)
Håper ellers du nyter denne fine adventstida med lave skuldre og ikke minst lav hvilepuls! Ønsker deg en flott dag!

9 kommentarer:

  1. Kosleig den var, og ekstra stas at det er søsteren din som har laget den ♥

    Her er det og svibler, men de må ut av huset når de blomstrer desverre, jeg får skikkelig hodepine av lukten;(

    Ha en fin fin kveld;:)

    SvarSlett
  2. Svibler er ett must ja. Har mange i stuen allerede, og kjenner jeg meg rett blir det nok noen flere ja. De to første synger på siste verset, så det er vel på tide å få hjem noen nye;-))
    Kjempeflott julekalender!!
    Ha en flott torsdagskveld, her blir det håndballkamp og pepperkakehus steking senere.

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Koselig med kalender laget av søsteren din da! Og svibler må man ha...
    Nyt førjulstiden Carina! :)

    SvarSlett
  4. Alltid like koselig hjemme hos dere! Du har virkelig evnen å nyte desembermørket og alt som skal til nå før jul. Ønsker deg og dine en riktig så fin helg i kulden. Her skal vi ut og få litt mer ved i hus.. Brrrr:-)

    SvarSlett
  5. Lav hvilepuls hørtes fantastisk ut hvertfall :)
    Superfin kalender, og de herlige forventningsfulle øynene til minsta der. Priceless :)

    God ny desemberuke.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  6. Hei. Jeg ser at du har Oslostålampe. Jeg har akkurat kjøpt en, men klarer ikke bestemme meg for fargen på skjermen, så derfor lurer jeg på om du er fornøyd med din beig?
    Fin blogg forresten:)

    Mette

    SvarSlett
  7. Hei Mette!
    Ja, jeg er veldig fornøyd med min beige skjerm. Det kan hende at jeg hadde kjøpt den grå hvis jeg skulle kjøpt en ny idag, men jeg elsker likevel den jeg har! :)
    Koselig at du likte bloggen!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Hei igjen. Det ble første den beige, men så byttet jeg til svart/grå, og håper jeg blir fornøyd med den:)

    Mette

    SvarSlett