mandag 18. februar 2013

Gjestebadet








Her ser dere resultatet av mitt siste malingsprosjekt, nemlig gjestebadet. Dette er delt fra vaskerommet med en halvvegg, og jeg synes det gjør seg veldig med den mørke fargen der. Fargen heter dempet sort og kommer fra Jotun. Jeg har falt såpass for fargen at jeg vurderer å male soverommet med den samme, men det får vi bare se etterhvert.... ;)
Ellers har jeg avsluttet arbeidsuka idag, og nå har jeg ikke bare fri men faktisk også ferie. Jeg skal da kose meg med mine to små, og etterhvert skal det også pakkes litt sommertøy for en herlig uke på venninnebesøk i Singapore! Oj, oj, oj det gledes!!!!!!!
Ønsker deg en flott, ny uke! :)

6 kommentarer:

  1. Så fint! Vi har brukt samme farge på en vegg i stua, og deler av gangen. Superfornøyd. Linker til bloggen din inne hos meg. Håper du synes det er greit?
    La meg til som følger i samme slengen:)

    Kos deg i Singapore:)

    Annelise.

    SvarSlett
  2. Knallstilig:)
    Fin blogg du har, eg har lagt meg til som følgar hos deg:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Underbart fint.

    Ha en trevlig semester nu!

    SvarSlett
  4. Kult md sort!!
    Den dempede sorte er lekker, har lyst på den på soverommet jeg og:))

    Singapore!! Wow, lucky!

    SvarSlett
  5. Phlalala! Lekkert!

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett