mandag 11. mars 2013

Dagene flyr








Min lille ferie fra blogginga, ble plutselig litt lengre enn planlagt, og det er stadig litt hektisk om dagen, så jeg får desverre ikke oppdatert meg så veldig på alle de fine bloggene der ute! Jeg er dog straks sterkere tilbake, og da skal jeg få gitt litt lyd ifra meg også! :)
Siden sist har jeg hatt ei fantastisk uke i Singapore, og dere som følger meg på instagram, har jo sett litt bilder derifra, og kanskje jeg får summet meg til å legge ut noen bilder her på bloggen etterhvert også!
Viser dere ellers noen bilder fra sofakroken med min nye, nyyyydeligste strikkepute, som jeg har fått i gave fra min snille, gode, flinke og vakre lillesøster! Heldig er visst bare forbokstaven!!!!
Ønsker dere en flott, ny uke! :)

1 kommentar:

  1. Kjempefin pute, altså! :)
    Dagene bare flyr fra meg også, og jeg får hverken blogget selv eller lest så veldig mange blogger. Men sånn er det jo i perioder... Singapor-turen så helt herlig ut, forresten! :)

    SvarSlett