tirsdag 9. april 2013

Mer vår





I motsetning til min passe frustrerte familie i nord, som nærmest snør ned i disse dager, så har vi jo et aldeles nydelig vær hos oss i sør. Jeg kjenner av den grunn at vårstemninga stadig stiger, og nå har til og med noen av utemøblene fått flytte ut! Vi må muligens bare nyte sola så lenge vi har den nå, i tilfelle den har planer om å oppholde seg mest i nord i sommer! ;)
Innendørs er det også vårstemning med friske blomster, og det er ikke mer som skal til enn en liten margeritt for å skape god stemning! :)
Ønsker deg en fortsatt fin uke, og takk for at du tittet innom!

5 kommentarer:

  1. Så flott med uteblomster inne! Nydelig vårstemning:)

    SvarSlett
  2. Ja, vi er heldige med været nå. Får håpe vi ikke bruker opp solkvoten vår før sommeren kommer. :)

    Ha en fin kveld og fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  3. Deilig med sol og lys ute. Lett å få lyst til å ta inn blomster i huset! Så fine bilder. :)

    SvarSlett
  4. Utemøblene våre har aldri flyttet... De bor ute hele året, de. Og vi har allerede sittet og nytt både kaffe og drink der ute i solen. Krukkene og kurvene flytter derimot inn i varmen hver kveld... påskeliljer, fioler, bellis... kunne aldri levd uten blomster rundt meg, tror jeg. Ranunklene du hadde i forrige inlegg var nydelige. Nyter siste timene av ferien her, så heldig med sen ci første dag så et glass rødvin blir en deilig avsluttning på en herlig ferieperiode. Og så får jeg med meg samboeren på stop i morgen. På tide han får se kondotorier og kafeer i Sørlandets perle, tenkte jeg... Ha en fin kveld! Kramis

    SvarSlett
  5. Jeg blir så glad av å se vårbilder :) Jeg ble virkelig nedfor da det begynte å snø her på torsdag.. Heldigvis ser det ut til at snøen forsvinner raskt.

    Ønsker deg en flott søndag *klem*

    SvarSlett