torsdag 1. august 2013

God blanding







Tenk at vi allerede har kommet til august! Føler vi nettopp var i midten av juni, og så har en fantastisk juli bare fløyet avgårde! Selv om jeg har jobbet litt, har nydelig vær og koselige familiebesøk likevel sørget for maks sommerlykke! Håper tida framover også blir fin, for jeg kjenner at jeg ikke er klar for å bli sofagris riktig enda! ;)
Det har vært ganske så stille på interiørfronten, men en krakk har jeg da klart å male. Synes den ble en riktig så fin fargeklatt på badet, og skulle jeg mot all formodning bli lei, så er det jo bare å male den igjen! Fargen heter forøvrig Korall fra Jotun og er helt matt!
Ønsker deg ei strålende helg! :)

2 kommentarer:

  1. Her har det og vært herlig sommerlykke i flere uker:)) Deilig!!

    Flott med korall altså:)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk sommer vi har hatt, ja-måtte den bare fortsette!! :)) Fineste krakken, fargen er jo så fin!
    Stor klem:)

    SvarSlett