mandag 26. august 2013

Lett høstmodus




Vi har hatt et fantastisk vær den siste tida, men jeg kjenner likevel stadig at høstmodusen sniker seg sakte men sikkert fram! Det er nok den fine sommeren vi er i ferd med å legge bak oss, som gjør at det skal bli ganske så fint med høst også! :)
Ellers er en fin friuke med mine to små over, og nå er det jobbing som står på planen! Håper det blir anledning til å pusle litt hjemme innimellom også... Har mange små prosjekter på gang, men jeg har heldigvis god tid! ;)
Ønsker deg ei flott, ny uke!


3 kommentarer:

  1. Herlig:)
    Her er det meldt knallvær lenge, men kjenner at det er høstgufs om morningene ja:)

    Flotte bilder!!

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei! Så moro å se at jokernord er Nordlys ;-) Nå støtter jeg 'blogg' og øker tallet ditt ved å følge deg ;-) Hihi. Takk for fine ord hos meg, fint å dele tanker om samme sak!

    Ønsker deg en nydelig tirsdagskveld! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Flotte ting du viser her! Åh nå nærmer høsten seg ja...jeg kunne tenkt meg sommer pittelitt lenger jeg. LIker ikke når det begynner å bli mørkt.

    SvarSlett